Kompetencje dla sektorów!  szkolenia z dofinansowaniem!

kompetencje dla sektorów

Szkolenia z dofinansowaniem do 80%

 

Dofinansowanie wsparcia MMŚP z możliwością udziału dużych przedsiębiorstw w obszarze szkoleń, doradztwa i studiów podyplomowych.
Chcesz sprawdzić jakie nowe kompetencje możesz uzyskać w ramach programu?

Skontaktuj się z nami!

Wsparcie kierowane jest do przedsiębiorstw działających
w branżach: budowlanej, finansowej, turystycznej, IT, mody i innowacyjnych tekstyliów, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej oraz motoryzacyjnej
z uwzględnieniem elektromobilności

Tematy szkoleń oferowane dla sektora budownictwo

  • Dekarz
  • Betoniarz-zbrojarz
  • Montowanie i rozbiórka szalunków ściennych i stropowych
  • Kierowanie projektami budowlanymi w zakresie techniczno- finansowym
  • Sporządzanie planów Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia
  • Umiejętności w zakresie stosowania technologii BIM (Building Information Modelling
  • Znajomość użytkowa języka polskiego wśród obcokrajowców do bezpiecznej i efektywnej pracy na budowie
  • Umiejętność bezpiecznego posługiwania się narzędziami i sprzętem oraz narzędziami z napędem używanym w robotach budowlano-montażowych powyżej 1KW
  • Uprawnienia do pełnienia w ograniczonym zakresie samodzielnych funkcji w sektorze budownictwa przez osoby z poziomu 4 i 5 Polskiej Ramy Kwalifikacji
  • Uprawnienia do pełnienia w ograniczonym zakresie samodzielnych funkcji w sektorze budownictwa przez osoby z poziomu 6 Polskiej Ramy Kwalifikacji i wyżej

Tematy szkoleń oferowane dla sektora finanse

  • RODO: nowe obowiązki wynikające z ochrony danych osobowych oraz przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy
  • Split Payment i PSD2 i ich wpływ na przyszłe funkcjonowanie instytucji finansowych
  • Działalność bankowa w praktyce funkcjonowania banków spółdzielczych i rynku pośrednictwa finansowego
  • Analiza potrzeb klienta w świetle ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
  • Rozwój kompetencji w obszarze doradztwa finansowego, zgodnie z wymogami MIFID II
  • Zarządzanie rozpatrywaniem reklamacji w działalności dystrybutora ubezpieczeń
  • Budowanie i rozwój współpracy z klientem firmy pośrednictwa finansowego
  • Ryzyko operacyjne w banku spółdzielczym
  • Organizacja banku ze szczególnym zaakcentowaniem usytuowania stanowiska compliance w strukturze organizacyjnej
  • Zarządzanie ryzykiem kredytowym
  • Ryzyko kredytowe wynikające z inwestycji w instrumenty finansowe
  • Zarządzenie konfliktem interesów w świetle Ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
  • Restrukturyzacja klienta w sytuacji trudnej
  • Analiza finansowa banku spółdzielczego
  • Ustawa o kredycie hipotecznym
  • Stosowanie zasad cyberbezpieczeństwa w instytucji finansowej
  • Strategiczne wyzwania w sektorze spółdzielczym – efektywność, bezpieczeństwo i rozwój
  • Zarządzanie zmianą, zarządzanie projektami
  • Customer Experience/Zarządzanie doświadczeniem klienta
  • Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy

Tematy szkoleń/doradztwa oferowane dla sektora turystyka

  • Obsługa klienta w biurach podróży i przedsiębiorstwach ułatwiających nabywanie powiązanych imprez turystycznych w świetle nowej ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z dnia 24 listopada 2017 r. – z uwzględnieniem wprowadzanych w niej zmian (Dz. U. poz.2361) – w ramach tego obszaru tematycznego mieszczą się m.in. następujące zagadnienia:- błędy w stosowaniu przepisów ustawy o imprezach turystycznych- reklamacje podróżnych i nowe procedury ich rozpatrywania

– umowy o udział w imprezie turystycznej oraz specyfika umów B2B

– klauzule niedozwolone w umowach i zmiany w umowach

–  skutki prawne wystąpienia nadzwyczajnych i nieuniknionych okoliczności

– obowiązki i uprawnienia podróżnego i organizatora; obowiązki udzielenia pomocy
podróżnemu

– odpowiedzialność wobec podróżnych

– impreza turystyczna a powiązane usługi turystyczne

– hotel jako organizator turystyki lub przedsiębiorca ułatwiający nabywanie
powiązanych usług turystycznych

– przedsiębiorca ułatwiający nabywanie powiązanych usług turystycznych a organizator
turystyki

– wyłączenie spod ustawy imprez niekomercyjnych

–  wyłudzenie zadośćuczynienia za „zmarnowany urlop”

  • Bezpieczeństwo danych osobowych w przedsiębiorstwach turystycznych
  • Pilot wycieczek
  • Instruktor praktycznej nauki zawodu
  • Animator czasu wolnego
  • Bezpieczeństwo w hotelu w dobie pandemii
  • Obsługa klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz trudne sytuacje z klientem związane z pandemią COVID-19, przekazywanie trudnych informacji

Tematy szkoleń oferowane dla sektora mody i innowacyjnych tekstyliów

  • Działalność badawczo-rozwojowa w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Przygotowanie i kontrola produkcji w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Realizacja prac produkcyjnych w sektorze odzieżowo-tekstylnym
  • Zarządzanie i realizacja procesów wsparcia w sektorze odzieżowo-tekstylnym

Tematy szkoleń oferowane dla sektora IT

  • Administrowanie systemami i sieciami – kompetencje podstawowe i zaawansowane
  • Programowanie – kompetencje podstawowe i zaawansowane
  • Testowanie aplikacji
  • Zapewnienie bezpieczeństwa systemów
  • Projektowanie i analiza, zarządzanie systemami modelowanie struktur danych
  • Rozwój kompetencji osobowych

Tematy szkoleń oferowane dla sektora opieki zdrowotnej i pomocy społecznej

  • Koordynacja opieki zdrowotnej
  • Zarządzanie efektywnością placówki medycznej
  • Rozliczenia z płatnikiem
  • Umiejętności analityczne na potrzeby restrukturyzacji zarządzania rozwojem placówki
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi w placówce medycznej
  • Zarządzanie informacją w placówce medycznej
  • Zarządzanie kosztami w placówce medycznej
  • Prawa pacjenta i odpowiedzialność placówki za zdarzenia medyczne
  • Prowadzenie dokumentacji medycznej
  • Nowe technologie medyczne
  • Komunikacja w placówce medycznej
  • Zarządzanie danymi w ochronie zdrowia
  • Restrukturyzacja placówki medycznej
  • Zarządzanie placówką całodobowej opieki
  • Przywództwo i kierowanie instytucją pomocy społecznej
  • Mediacje, negocjacje, rzecznictwo socjalne
  • Zarządzenie i koordynacja lokalnymi usługami społecznymi
  • Komunikacja i PR w pomocy społecznej
  • Ekonomia społeczna i CSR
  • Język angielski/niemiecki (branżowy)
  • Organizacja pracy w zespole
  • Delegowanie zadań
  • Metodologia superwizji i coachingu
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Praca w interdyscyplinarnym zespole
  • Zarządzanie czasem
  • Motywowanie pracowników
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Zastosowanie technologii w usługach społecznych
  • Mediacje i negocjacje
  • Trening umiejętności społecznych wg metodyki prof; A; Goldsteina z praktyką i superwizją
  • Kontrola zarządcza
  • Komunikacja interpersonalna
  • PR w pracy społecznej
  • Creative thinking
  • Warsztat budowania relacji i kooperacji ponadsektorowej
  • Podstawowe umiejętności interpersonalne i dotyczące form pomocy psychologicznej

Tematy szkoleń oferowane dla sektora motoryzacji z uwzględnieniem elektromobilności

  • Mentor w branży motoryzacyjnej
  • Instruktor praktycznej nauki zawodu (kwalifikacje wymienione w §10 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu Dz.U. 2019 poz. 391)
  • Utrzymanie ruchu (specjalista utrzymania ruchu)
  • Operator CNC (w zakresie tworzenia narzędzi i matryc)
  • Lakiernictwo (lakiernik)
  • Operator linii montażowej/produkcyjnej
  • Specjalista ds. planowania gospodarki materiałowej
  • Technologia produkcji/oprzyrządowania (Technolog produkcji/oprzyrządowania)
  • Obsługa projektów B+R
  • Programowanie i obsługiwanie procesu druku 3D
  • Projektowanie i rozwój produktu
  • Szlifierz narzędziowy

Posiadamy certyfikat jakości usług szkoleniowo-rozwojowej
PIFS SUS 2.0

Jesteśmy wpisani do Bazy Usług Rozwojowych oraz Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

emat

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz! 
Barbara Pituła-Janecka
Koordynator ds. szkoleń
513 465 197
b.janecka@emat.com.pl